Sunday, May 19, 2013

میلاد؟


عادت میکنم یا کردم به همه ی دوروورم به 8 تا بارفیکس تو روز،چیزای از روی عادت. روبات شدم؟روبات عادت میکنه.نمیکنه.من کردم.به مسواک سفت ساعت 6:30 .هانیه؟نه. یا جقای از روی عادت-قریضه ؟- .

دوروورمو شلوغ کردم.فیلم میسازم،طراحی میکنم،پیر میشم از روی عادت-یا اعتیاد؟- به این زندگی تخمی؟تخمی نیست.هست.نه همیشه.یا همیشه.به این همه تخمی گفتن به این همه چیزای تخمی.دوستیامم یه جور عادته،یا شدن،یه عادت از اونجای تنها گریزم. هنوزم موزیک دوستدارم.یا عادت کردم به گوش دادنش،حال کردنش.من تخمیم؟هستم.نه همیشه.هنوز به خودم عادت نکردم.
- نیمرو میخوری؟حاضره
- 5 دقه دیگه میام.
رویا؟نه.کردم.دارم میکنم. سلام هام،خنده هام
-چقد میخوری؟
-گفتم میام الان
آویشن.بوی کولر،احوال پرسیا.«کجایی تووو نیستیی...کلی دلتنگیو اینا... نمیای ایران؟» عادتای خسته کننده (ارضا کننده؟).
-بیا دیگه یخ کرد
-ئه خفه شو دارم میام دیگه.
-سگِ روانی
-خب گفتم میام.10 باره داری میگی،یه گهی دارم میخورم حتما
- چت شده تو؟خل شدی باز
-من بچرو ننداختم.انداختم؟

No comments:

Post a Comment